Hej!

Hoppas ni har det bra i sensommarvädret. Det har ju varit rätt fint nu i dagarna (över hela landet tror jag?), och jag passar på att njuta för fullt av de sista sommardagarna. Jag fixar med bilen medan det ändå är skönt att vara ute, och nu senast har jag köpt nya oljor till bilen. I helgen fyller en gammal vän jämnt, så då ska jag iväg på en utomhusfest, och förhoppningsvis blir det bad och grillat då också.

På tal om det, vad köper man till någon som fyller jämnt? Det känns lite tråkigt med vin, choklad och blommor, så jag vill gärna hitta på något lite roligare. Jag funderar på någon upplevelsepresent eller restaurangbesök eller liknande, men får nog fila lite till på det. Om jag inte kommer på något sådant brukar i och för sig CoolStuff ha lite roliga grejer.

present till någon som fyller jämnt

Kommentera

